ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در جام حذفی | رونمایی اوسمار از ترکیب جدید سرخ‌ها

  • کد خبر: ۲۱۵۱۸۸
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
  • ۱
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در جام حذفی | رونمایی اوسمار از ترکیب جدید سرخ‌ها
تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران مقابل نفت و گاز گچساران به میدان خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۰ فردا (دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲) در استادیوم آزادی تهران به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود. شاگردان اوسمار ویرا که در هفته‌های گذشته نتایج نسبتا قابل قبولی را کسب کرده اند در این بازی هم به دنبال کسب یک برد دیگر هستند. پرسپولیسی‌ها در شرایطی مقابل حریف لیگ یکی خود قرار می‌گیرند که از هفته قبل و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی شان از بازیکنان جدیدی که به خئمت گرفته اند هم استفاده می‌کنند. ستاره‌هایی که بدون شک در این بازی فرصت خوبی دارند تا از همان ابتدا به زمین بروند و توانایی خودشان را به هواداران نشان بدهند.

این مسابقه همچنین اولین تقابل اوسمار با هواداران پرسپولیس هم محسوب می‌شود. این مربی تا به حال و در ۳ مسابقه‌ای که سرخ‌ها را بعنوان سرمربی هدایت کرده، مقابل هواداران خودی در ورزشگاه آزادی به میدان نرفته و فردا برای اولینت بار این اتفاق عملی خواهد شد.

در تیم پرسپولیس احتمالا گولسیانی و نعمتی بازی را از روی سکو‌ها دنبال خواهند کرد و فرشاد فرجی و عبدالکریم حسن به جان آن‌ها در ترکیب اولیه این تیم قرار خواهند گرفت.

در سوی دیگر میدان هم تیم نفت و گاز گچسارانی قار دارد که فعلا در رده ششم جدول لیگ یک حضور دارد. البته نگاه فنی به جدول لیگ یک به خوبی نشان می‌دهد که تیم تحت هدایت پیروز قربانی (مدافع سابق استقلال) تا اینجا موفق شده‌اند ۲۴ بار دروازه حریفان را باز کنند و تنها ۱۳ گل دریافت کنند. تفاضل گل مثبت ۱۱ و کسب ۳۲ امتیاز در پایان هفته بیست و یکم برای شاگردان پیروز قربانی این هشدار را برای تیم اوسمار در پی خواهد داشت که خط دفاعی تیم پرسپولیس به احتمال زیاد روز سختی را پیش رو خواهد داشت. همچنین از طرفی بازیکنان خط حمله پرسپولیس نیز قطعاً کار راحتی روبروی تیم نفت و گاز گچساران نخواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Hamidreza
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
1
1
بخواست خدا ارتش سرخ در حد قامتش بازی هوادارپسندی روبه نمایش می‌ذاره ودربرابر سرمربی کیسه آب وداری می‌کنه بامید سه جام فصل کذشته پرسپولیس همیشه قهرمان
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->